Блог Тарариви Лідії Юріївни

“Anyone who stops learning is old, whether at twenty or eighty. Anyone who keeps learning stays young” (Henry Ford).

Страницы

  • Новини
  • Про викладача
  • У фокусі
  • Презентація блогу
  • Мій Facebook
  • Українська література
  • ЗНО
  • Іноземна мова
  • Теорія літератури
  • Наукові дослідження
  • Student&Science
  • Українська мова
  • Практика
  • НМР
  • Договір оферта

середа, 18 квітня 2018 р.

https://sway.office.com/TTZSx65-LxPlHLB7
https://drive.google.com/drive/folders/152k5MzONwVBfoLbr9QUuJ658uEwfxFEz?usp=sharing https://goo.gl/forms/lZlNFNZ0xCVR3uOd2
https://goo.gl/forms/7T9l6D0gOun9VqOV2
 https://goo.gl/forms/MBxxqWclwW1asLYv2
 https://goo.gl/forms/21Kkpr8jXadq5ZNz2
https://goo.gl/forms/xwug1OG4p3Amwp4h2
https://quizlet.com/_4q6vxh
https://goo.gl/forms/w5WmLAROfw36zMhW2
https://forms.gle/wnJWuYuic9fWCDpcA
https://forms.gle/QUYE1VXPzJVHbcLV8
https://forms.gle/ynUotZPvH1esT6bU6
https://forms.gle/ToQ85Acz58smnVBR7 
Автор: Lidiya Tararyva на 22:39
Надіслати електронною поштоюОпублікувати в блозіПоділитися в XОпублікувати у FacebookПоділитися в Pinterest

Немає коментарів:

Дописати коментар

Новіша публікація Старіша публікація Головна сторінка
Підписатися на: Дописати коментарі (Atom)

Тарарива Л.Ю.

Тарарива Л.Ю.

Про мене

Моє фото
Lidiya Tararyva
Дивитися мій повний профіль

Календар

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *

Архів блогу

  • березня (6)
  • квітня (2)
  • березня (4)
  • лютого (1)
  • листопада (1)
  • квітня (6)
  • березня (4)
  • лютого (2)
  • січня (3)
  • грудня (1)
  • листопада (7)
  • липня (2)
  • червня (1)
  • травня (4)
  • квітня (3)
  • березня (6)
  • лютого (1)
  • січня (1)
  • грудня (3)
  • листопада (5)
  • жовтня (6)
  • вересня (2)
  • серпня (4)
  • червня (1)
  • травня (4)
  • квітня (3)
  • березня (4)
  • лютого (7)
  • січня (1)
  • грудня (4)
  • листопада (10)
  • жовтня (3)
  • вересня (6)
  • серпня (6)
  • липня (2)

Загальна кількість переглядів сторінки

Тема "Захоплення". На платформі Blogger.