Публічний
договір (договір оферти)
Редакція від 16.04.2024 року
ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР
про надання послуг
Фізична
особа – підприємець (далі – «ФОП») Тарарива Лідія Юріївна (реєстраційний номер
облікової картки платника податків 3097714841), який діє на підставі Виписки з Єдиного
державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських
формувань (далі – «ЄДР») від 16.04.2024 року № 2010350000000541357 (далі –
«Виконавець»), керуючись Цивільним кодексом України (далі – ЦКУ), іншими
законодавчими та підзаконними нормативно-правовими актами у сфері господарської
діяльності, пропонує фізичним та/або юридичним особам (надалі – «Замовник»)
отримати інформаційні, консультаційні, репетиторські послуги, передбачені цим
Договором. Цей Договір є публічним відповідно до статей 633, 641 ЦКУ, його
умови є однакові для всіх Замовників, беззастережне прийняття умов якого
вважаються акцептуванням цієї оферти Замовником, для чого Виконавець публікує
цей Договір про таке:
Зміст
1. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ТА ВИЗНАЧЕННЯ
ТЕРМІНІВ
1.1.
Публічний договір – цей правочин про надання та отримання інформаційних,
консультаційних, репетиторських послуг, який встановлює однакові для всіх
Замовників умови надання цих послуг на умовах публічної оферти з моменту її
акцептування Замовником (надалі – «Договір»).
1.2.
Публічна оферта – пропозиція Виконавця, адресована будь-якій фізичній особі або
юридичній особі, відповідно до статті 641 Цивільного кодексу України, укласти з
ним договір, що міститься в публічній оферті.
1.3. Акцепт
– надання Замовником повної і безумовної відповіді Виконавцю на його пропозицію
укласти Договір на умовах, визначених публічною офертою, у спосіб передбачений
цим Договором, зокрема, але не виключно, шляхом повної або часткової оплати
вартості послуг Виконавця у безготівковій формі, що свідчить про прийняття ним
публічної оферти.
1.4.
Замовник – фізична або юридична особа, яка уклала з Виконавцем цей Договір.
1.5. Сторона
– Виконавець або Замовник – залежно від контексту.
1.6. Сторони
– Виконавець та Замовник.
1.7. Послуги
– в розумінні цього договору: надання освітніх консультацій, репетиторських
послуг, а також послуги із підготовки освітніх матеріалів тощо.
1.8. Інформаційні послуги – в розумінні цього договору є вебінари, семінари,
інтенсиви, практикуми, допоміжні матеріали для підготовки до занять, які
надаються Виконавцем на умовах даної Оферти.
1.9. Вебінар
– відеозапис семінару (інтенсиву, практикуму тощо), онлайн-відеоурок,
онлайн-лекція, онлайн-майстер-клас, онлайн-семінар, або онлайн-курс (два і
більше вебінарів), що проводяться в режимі реального часу (за допомогою
електронних засобів комунікації (зв’язку) в режимі аудіо- або відеоконференції)
й/або в режимі трансляції їх запису за допомогою web-технологій. Доступ до
Вебінару Замовник отримує у вигляді персонального посилання, яке дозволяє його
перегляд безпосередньо в мережі інтернет і/або його скачування у вигляді
відеофайлу на комп’ютер Замовника.
1.10.
Семінар, інтенсив, практикум – це урок, лекція, майстер-клас або курс, які
проводяться Виконавцем (або особами залученими Виконавцем) в режимі реального
часу та виражаються у формі передачі інформації на умовах цієї Оферти.
1.12.
Персональне посилання – персональний буквено-цифровий код або інший код, що
дозволяє Замовнику отримати доступ до вебінару.
2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
2.1.
Виконавець надає Замовникові обрані ним Послуги, інформацію про які розміщено
на різних інформаційних платформах на умовах цього Договору.
2.2. Дія
цього Договору поширюється також на послуги, що пропонуються Виконавцем в
інформаційних повідомлення (дописах) на її сторінках у соціальних мережах і/або
його інформаційних каналах/групах (у Telegram, Viber тощо), платформах для
репетиторів (Preply, BUKI тощо) або в
повідомленнях (інформаційних листах), що направляються на адресу можливих
Замовників електронними листами чи за номером телефону (у вигляді СМС чи
повідомлень у месенджері), за умови, що повідомлення із пропозицією щодо
отримання послуги містить посилання на цей Договір із послугою, яка
пропонується.
2.3.
Замовник зобов’язаний сплатити Виконавцю вартість обраних Замовником Послуг у
розмірі й у порядку, зазначеному у вказаному в повідомленні, передбаченому
п.2.2 цього Договору та з урахування положень цього Договору.
3. ВИБІР ПОСЛУГИ ТА ПОРЯДОК
АКЦЕПТУВАННЯ ДОГОВОРУ
3.1.
Замовник самостійно та на власний розсуд обирає наявні та запропоновані до
надання Послуги та здійснює їх замовлення. Оплата здійснюється в безготівковий
спосіб через IBAN виконавця.
Оплата є підтвердженням надання послуги.
3.2.
Підтвердженням повного та безумовного акцептування публічної оферти є узгодження
із Виконавцем дати та часу початку консультації, заняття.
3.3. Договір
вважається укладеним з моменту вчинення Замовником дій, передбачених п. 3.2.
цього Договору, що свідчать про згоду Замовника дотримуватися умов Договору,
без підписання його письмового примірника Сторонами.
3.4.
Замовник дає згоду дотримуватися умов Договору та згоду отримувати Послуги на
встановлених Виконавцем умовах та оплатити їхню вартість із моменту вчинення
дій, передбачених п. 3.2. цього Договору.
3.5.
Укладаючи Договір, Замовник автоматично погоджується з повним та безумовним
прийняттям Замовником положень Договору, вартості послуг та умов їхнього
надання та всіх додатків, що є невід’ємною складовою частиною Договору.
4. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
4.1. Кожна
Сторона гарантує іншій Стороні, що має необхідну дієздатність та
правоздатність, а рівно всі права і повноваження, необхідні і достатні для укладання
та виконання цього Договору відповідно до його умов.
4.2. Усі
умови Договору, викладені в цій Публічній оферті, є обов’язковими для Сторін.
Перед отриманням та/або початком користування послугами кожний Замовник
зобов’язаний ознайомитися з умовами цього Договору, що розміщений
(оприлюднений) на публічних сторінках Виконавця.
4.3. Якщо
Замовник не згодний з умовами Договору, він не має права укладати цей Договір.
Відповідно, Замовник, який здійснив Акцепт, підтверджує своє ознайомлення та
згоду з усіма умовами цього Договору.
4.4. Якщо
Замовник не згодний з умовами Договору, він не має права користуватися
послугами Виконавця та/або направляти листи на електронну пошту Виконавця
стосовно їхнього отримання, звертатися до Виконавця письмово в месенджерах чи
за телефоном щодо їхнього отримання, та/або сплачувати (повністю чи частково)
їхню вартість. Відповідно, Замовник, який здійснив дії, передбачені п.3.2 цього
Договору та/або цим пунктом, вважається ознайомленим та таким, що погоджується
з усіма умовами цього Договору.
4.5. Договір про надання послуг Виконавцем укладається шляхом отримання згоди
від Замовника на приєднання до запропонованого Договору в цілому, шляхом
акцептування всіх істотних умов Договору, без підпису письмового примірника
сторонами. Дійсний Договір має юридичну силу відповідно до ст. 633 ЦК України і
є рівносильним Договору, підписаному сторонами.
4.6. Виконавець самостійно відповідно до та на виконання вимог чинного
законодавства України визначає умови Договору. Виконавець самостійно має право
змінити умови Договору з обов’язковим повідомленням про це Замовників на
офіційних сторінках. У разі незгоди Замовника зі змінами, внесеними до
Договору, цей Замовник має право розірвати Договір згідно з порядком,
викладеним в Договорі, протягом 3 (трьох) календарних днів із дня, коли він
дізнався (чи міг дізнатися) про внесені зміни до Договору. Якщо Договір не
розірвано Замовником в зазначений строк та Замовник продовжує користуватися
Послугами, це свідчить про згоду Замовника зі змінами, внесеними до Договору.
4.7. У разі
внесення змін до цього Договору Виконавець розміщує повідомлення про такі зміни
на офіційних сторінках не менш ніж за 3 (три) календарні дні до набуття змінами
чинності, окрім випадків, для яких Договором встановлено інший строк та/або
порядок повідомлення про внесення змін, а також випадків, у яких Виконавець не
зобов’язаний повідомляти Замовника про внесення змін. При цьому Виконавець
гарантує та підтверджує, що розміщена на офіційних сторінках Виконавця поточна
редакція тексту цього Договору є чинною.
5. УМОВИ ТА ПОРЯДОК ОТРИМАННЯ ПОСЛУГ
5.1. Умови
надання послуг:
5.1.1. Ознайомлення
Замовника з умовами цього Договору та його акцепт;
5.1.2. Оплата Замовником вартості обраних послуг (у випадку коли така оплата є
умовою акцепту Договору) у розмірі та у порядку, визначеному Виконавцем із
врахуванням інформації, зазначеної на сторінці послуги Виконавця.
5.2. Послуги
надаються після вчинення Замовником дій, необхідних для отримання обраних
Послуг.
5.3. Замовник самостійно забезпечує дотримання належних технічних умов для
персонального комп’ютера або іншого мобільного пристрою, необхідних для
отримання обраної Послуги.
5.5. Виконавець не несе відповідальності у разі неможливості отримання
Замовником обраної Послуги, яка виникла з причин, не залежних від Виконавця,
зокрема, але не виключно у разі відсутності у Замовника можливості (зокрема
технічної) для отримання Послуги. У випадку неотримання Замовником послуги не з
вини Виконавця вартість такої послуги Замовнику не повертається та не
відшкодовується.
5.5. Обрані
Замовником Послуги надаються Замовникові в термін, у порядку та в обсязі,
зазначеному на офіційних сторінках та/або в електронних листах Виконавця,
направлених на електронну поштову скриньку Замовника. Інформація щодо термінів
(строків) та порядку надання обраної послуги є невід’ємною частиною цього
Договору.
5.6. На усну
чи письмову вимогу (направлену на електронну пошту й/або у вигляді повідомлення
в месенджері) Замовнику на його електронну пошту й/або в месенджер може бути
направлені реквізити для оплати тощо. Оплата вартості послуг свідчить про
прийняття й акцепт Замовником цієї публічної оферти та згоду Замовника
дотримуватися умов цього Договору.
5.7.
Виконавець має право змінити терміни (строки) та порядок отримання Послуги
після її замовлення Замовником, попередивши останнього про таку зміну шляхом
направлення на його електронну адресу, зазначену під час реєстрації
електронного листа або усно.
5.8. За порушення морально-етичних норм, у разі іншої некоректної поведінки
Замовника під час отримання Послуги Виконавець має право припинити надання
Послуги такому Замовнику без компенсації (відшкодування, повернення) її
вартості.
5.9. У
випадку замовлення репетиторської послуги в режимі відеоконференції:
5.9.1. перенесення запланованих дати й/або часу заняття за ініціативою
Замовника можливе у випадку інформування про таке перенесення Виконавця не
менше ніж за 12 годин до призначеної дати та часу Консультації. Термін
повідомлення Виконавця про перенесення дати й/або часу Консультації може бути
скорочений у випадку виникнення форс-мажорних обставин, пов’язаних зі збройною
агресією іноземної країни (країн), зокрема, але не виключно, оголошення
повітряної тривоги, обстрілу, пошкодження ліній електропередачі чи зв’язку
(зокрема інтернету);
5.9.2. у
випадку перенесення запланованих дати й/або часу Консультації нова дата й/або
час Консультації визначається Виконавцем і Замовником за взаємною згодою;
5.9.3. у випадку, якщо повідомлення про перенесення дати й/або часу проведення
Консультації не було направлено в термін, встановлений цим Договором, або у
випадку, коли Замовник не приєднується до створеної конференції чи не
відповідає на повідомлення Виконавця в месенджері протягом 30 хвилин або
протягом 30 хвилин Консультація не може бути розпочата через технічну
несправність чи недоліки в роботі обладнання Замовника, таке заняття
скасовується, а замовник зобов’язаний сплатити Виконавцю вартість такого
заняття;
5.9.4. у випадку, коли через обставини, що не залежать від Виконавця, заняття
розпочалося пізніше запланованого часу, його тривалість скорочується на час
такої затримки;
5.9.5. Виконавець має право змінити дату й/або час надання Послуги (проведення
Консультації), попередивши про таку зміну Замовника (шляхом направлення йому
електронного листа чи повідомлення в месенджері або соціальній мережі, які
використовуються для спілкування між Виконавцем і Замовником) не пізніше ніж за
6 годин до дати та часу, на який призначено заняття. Термін повідомлення
Замовника може бути скорочений у випадку, коли Виконавець не може провести
Консультацію через стан здоров’я (раптове захворювання, нещасний випадок,
необхідність термінового відвідування лікаря тощо) чи у випадку виникнення
форс-мажорних обставин, пов’язаних зі збройною агресією іноземної країни
(країн), зокрема, але не виключно, оголошення повітряної тривоги, обстрілу,
пошкодження ліній електропередачі чи зв’язку (зокрема інтернету) тощо;
5.9.6.
Виконавець має право відмовити Замовнику в наданні Послуги (проведення заняття).
У випадку відмови в наданні послуг причина відмови може не повідомлятись і не
коментуватись. У такому випадку вартість Послуги (у випадку її сплати
Замовником) підлягає поверненню Замовнику у повному обсязі.
6. СТРОКИ ВИКОНАННЯ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ
ВИКОНАВЦЕМ
6.1. Строки
надання послуг:
6.1.1.
початок надання послуги визначається моментом акцепту цього Договору;
6.2.1. завершення надання послуги визначається як подія завершення заняття й/або
спливу проміжку часу, відведеного (запланованого) для проведення заняття у
відповідності із попередніми домовленостями між Сторонами, чи настання обставин,
передбачених п. 5.9.3. та п. 5.9.4 цього Договору; у випадку придбання
Інформаційної послуги – надходження на електронну пошту Замовника посилання,
яке дозволяє взяти участь у Вебінарі в режимі реального часу й/або перегляд
Вебінару безпосередньо в мережі інтернет і/або його скачування у вигляді відеофайлу
на пристрій Замовника.
6.2.2 За
настання обставин, передбачених у п. 6.2.1. цього Договору, Виконавець
вважається таким, що повністю, якісно та своєчасно виконав свої обов’язки перед
Замовником.
7. ПРАВА, ОБОВ’ЯЗКИ ТА ЗАСТЕРЕЖЕННЯ
7.1.
Виконавець має право:
7.1.1. У
випадках передбачених цим Договором відмовити Замовнику в наданні Послуг. У
випадку відмови в наданні послуг причина відмови може не повідомлятись і не
коментуватись. У випадку відмови в наданні послуг після сплати їх вартості
Замовником, сплачені кошти повертаються (у випадках передбачених цим договором)
з урахуванням вартості частини послуги яка вже була надана Замовнику (сума
коштів, що повертається, визначається Виконавцем самостійно на свій розсуд).
7.1.2.
Надавати Послуги в терміни (строки) на умовах та в обсязі, зазначених на офіційних
сторінках Виконавця (та його окремих сторінках) та/або в електронних листах
Виконавця, направлених на електронну поштову скриньку Замовника.
7.1.3. На
підставі отриманого від Замовника e-mail здійснювати масову розсилку
інформаційних повідомлень без згоди Замовника та/або осіб, які залишили свої
дані на сторінках Виконавця (в інформаційних повідомленнях розміщується
посилання на відмову від їхнього отримання).
7.1.4.
Залучати до надання Послуги (або її окремих частин) третіх осіб.
7.1.5. В односторонньому порядку вносити зміни до умов цього Договору, в тому
числі, але не виключно, змінювати правила сплати коштів для надання послуг,
вносити зміни в порядок надання послуг шляхом розміщення нової редакції цього
Договору на офіційних сторінках виконавця.
7.1.6. Проводити аудіо- фото- і відеофіксацію під час надання Інформаційних
Послуг, а також використовувати отримані при аудіо- фото- і відеофіксації
матеріали на власний розсуд.
7.2.
Обов’язки Виконавця:
7.2.1.
Надавати Послуги на умовах цього Договору.
7.2.2.
Зберігати інформацію та відомості (в тому числі – персональні дані), надані
Замовником на виконання умов цього Договору у межах чинного законодавства у сфері
захисту персональних даних.
7.3.
Замовник має право:
7.3.1.
Звертатися до Виконавця для отримання інформації щодо Послуг Виконавця, умов
їхнього надання та умов цього Договору у спосіб та за контактами, зазначеними
на офіційних сторінках Виконавця.
7.3.2.
Отримувати будь-яку із запропонованих Послуг Виконавця на умовах цього
Договору.
7.4.
Обов’язки Замовника:
7.4.1. До
акцептування Оферти ознайомитися з її чинними умовами.
7.2.2. У разі згоди з умовами цього Договору акцептувати його шляхом, визначеним
в п.3.2. цього Договору.
7.4.3. Виконувати
умови цього Договору.
7.4.4.
Інформувати Виконавця про всі відомі обставини та надавати Виконавцю повну і
правдиву інформацію та всі необхідні й достовірні документи, які мають або
можуть мати значення, для якісного та повного надання обраної Послуги та
належного виконання Виконавцем умов цього Договору.
7.4.5. На
вимогу Виконавця надати всю інформацію та документи, які не були надані раніше
та мають або можуть мати значення, для якісного та повного надання обраної
Послуги та належного виконання Виконавцем умов цього Договору.
7.4.6. Своєчасно у встановлені цим Договором строки та у повному обсязі сплачувати
вартість отриманих послуг.
7.4.7.
Своєчасно сплатити обов’язкові платежі, якщо це необхідно для надання Виконавцем
послуг, зумовлених цим Договором.
7.4.8.
Дотримуватись ввічливості й толерантності у спілкуванні з Виконавцем.
7.4.9. Не чинити перешкод Виконавцю під час виконання останнім умов цього
Договору у вигляді: несплати вартості послуг, обов’язкових платежів,
неповідомлення або несвоєчасного повідомлення інформації та/або ненадання чи
несвоєчасного надання Виконавцю документів, надання яких передбачено цим
Договором, інших дій, які перешкоджають Виконавцю своєчасно та належним чином
виконати свої обов’язки за цим Договором.
7.5. Замовнику заборонено, якщо інше не передбачено умовами надання конкретної
Послуги:
7.5.1. Поширювати відео-, аудіозапис Інформаційної послуги у будь-який спосіб.
7.5.2. Поширювати матеріали Інформаційної послуги у вигляді розшифровки, тобто
перекладу аудіо-, відеоматеріалів в текстовий формат, та/або перекладу на інші
мови.
7.5.3. В комерційних цілях використовувати отриману від Виконавця інформацію
шляхом переказу або поширення знань і основ без попереднього погодження з
Виконавцем.
7.5.4. Використовувати отриману від Виконавця інформацію, включаючи (без
обмеження) з метою створення подібної та/або конкурентної послуги, або сервісу,
або з метою отримання комерційної або фінансової вигоди без попереднього
погодження з Виконавцем.
7.5.5. Організовувати та проводити власні заходи або заняття на базі
Інформаційних послуг Виконавця.
7.5.6. Вчиняти дії, спрямовані на порушення умов цього Договору.
7.5.7. Передавати та/або надавати доступ до будь яких отриманих матеріалів
(зокрема, але не виключно, вебінарів) чи іншої інформації будь-яким третім
особам.
7.5.8.
Допускати поширення недостовірної, неправдивої інформації, а також інформації,
що ганьбить честь, гідність, ділову репутацію Виконавця, а також інформації,
яка спонукає і закликає до міжнаціональної, етнічної, расової
нетерпимості, ворожнечі, війни, зміни державного устрою країн, інформації,
поширення якої заборонено чинним законодавством України і нормами Міжнародного
права.
7.5.9.
Вчиняти інші дії, не передбачені цим Договором, але такі, що містять склад
кримінального або адміністративного правопорушення чи порушують права і законні
інтереси Виконавця, інших Замовників та/або третіх осіб.
8. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ ТА ПОРЯДОК
РОЗРАХУНКІВ
8.1.
Вартість Послуг Виконавця зазначається усно або/та на сторінках Виконавця, в
електронних листах Виконавця, направлених на електронну поштову скриньку
Замовника (або під час спілкування в месенджерах), та може змінюватися залежно
від складності послуги, часу, витраченого для її надання тощо. Інформація про
актуальну ціну (або мінімальну вартість) Послуги зазначається на окремих
сторінках та/або в електронних листах Виконавця, направлених на електронну
поштову скриньку Замовника (або під час спілкування із Замовником у
месенджерах). У залежності від послуги (складності надання, часу, витраченого
для її надання, інших факторів, які мають значення для визначення її вартості)
її вартість може визначатись Виконавцем індивідуально в конкретному випадку (із
врахуванням побажань Замовника щодо обсягу та змісту послуги) та відповідно
може відрізнятись від мінімальної вартості послуги, вказаної на сторінках
Виконавця.
8.2. Оплата
вартості обраної Послуги здійснюється шляхом перерахування коштів на поточний
рахунок Виконавця виключно в безготівковій формі.
8.3. Послуги
цього Договору, надаються Виконавцем до або після повної 100 (сто) відсоткової
їх оплати Замовником. Така оплата вартості Послуги означає ознайомлення і повну
згоду Замовника з усіма умовами цього Договору. У випадку надання вказаних
послуг до моменту їх оплати. Замовник зобов’язаний сплатити вартість послуги,
визначеної Виконавцем, у повному обсязі наступного дня після отримання вимоги
щодо її оплати. При цьому оплата є підтвердженням надання послуги.
8.4. Способи
оплати послуг Виконавця доступні Замовнику:
– оплата на розрахунковий рахунок виконавця за реквізитами в форматі IBAN.
8.5 Умови
повернення коштів сплачених Замовником за послуги Виконавця:
8.5.1.
кошти, сплачені за послуги, поверненню не підлягають;
8.5.2.
Послуги, що надаються відповідно до умов цього Договору, вважаються наданими і
підлягають оплаті внаслідок їх замовлення та споживання Замовником, яке
фіксується в порядку, визначеному пп.6.2.1 цього Договору. В момент настання
події, передбаченої в пп. 6.2.1 цього Договору, послуги, що надаються
відповідно до умов цього Договору, вважаються наданими належним чином, в
повному обсязі та прийнятими Замовником, Виконавець вважається таким, що
повністю виконав свої обов’язки перед Замовником, а Замовник не має жодних
претензій щодо повноти, своєчасності та якості наданих послуг.
11. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ТА ВИРІШЕННЯ
СПОРІВ
11.1. У разі
порушень у роботі мережі Інтернет, обладнання, програмного забезпечення
Замовника, розладу стану здоров’я Замовника, Виконавець не несе
відповідальності за неможливість отримання/надання Послуги.
11.2.
Виконавець не несе відповідальності за невиконання чи неналежне виконання своїх
зобов’язань за цим Договором, якщо це невиконання чи неналежне виконання
зумовлені впливом обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин) у
порядку, передбаченому цим Договором.
11.3. Усі
спори, що виникають із цього Договору, або пов’язані із ним, вирішуються шляхом
переговорів між Виконавцем та Замовником.
12. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ
13.1.
Договір є публічним і безстроковим та діє до його припинення будь-якою зі
Сторін у порядку, встановленому цим Договором або чинним законодавством. Цей
Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його акцептування
Замовником та діє:
– в частині щодо надання послуг передбачених цим Договором – до моменту
отримання замовленої Послуги (зокрема, настанням обставин зазначених в п.
6.2.1. цього Договору).
13.2. Завершення строку дії цього Договору не звільняє Сторони від
відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії цього Договору.
13.3. Цей
Договір публічно доводиться до відома усіх Замовників шляхом його розміщення
(оприлюднення) на офіційних сторінках Виконавця.
13. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
15.1
Одностороння зміна умов чи відмова виконувати умови Договору є неприпустимою, за
винятків випадків, передбачених цим Договором.
15.2.
Виконавець підтверджує, що є платником єдиного податку (3 група, 5 %).
15.3. Укладаючи (акцептуючи) цей Договір, Замовник автоматично погоджується з
повним та безумовним прийняттям положень Договору.
15.4. Цей
Договір є публічним відповідно до статей 633, 641 Цивільного кодексу України –
і його умови однакові для всіх Замовників. Прийняття умов цього Публічного
договору (акцепт) є повним і беззастережним і означає згоду Замовника зі всіма
умовами Договору, без винятку і доповнення. А також свідчить про те, що
Замовник розуміє значення своїх дій, всі умови Договору йому зрозумілі,
Замовник не перебуває під впливом помилки, обману, насильства, загрози і тому
подібного.
15.5.
Сторони дійшли згоди, що строк позивної давності за цим договором складає 4
(чотири) роки.
14. РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ
Одержувач
ФОП
Тарарива Лідія Юріївна
IBAN
UA733220010000026007340086748
ЄДРПОУ
3097714841
Призначення
платежу
За
освітні послуги
Немає коментарів:
Дописати коментар